store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Пъзели    Clementoni  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Пъзели    Clementoni    Амстердам
Търсене
Според модела
Размери пъзели
Още снимки на този пъзел
Кутия на пъзела
 

Амстердам



Пъзел от 500 части

Цена:  11.50 лв.
Цена за доставка за гр. София - 2.90 лв.
Безплатна доставка за София при поръчка над 50 лв.
За цена и срок извън гр. София кликни тук.
Този пъзел може да бъде доставен в:
Петък 24-08-2018 г. или
Понеделник 27-08-2018 г.
Продукт#226449
ВидПъзел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Производител
Официален сайт на Clementoniwww.clementoni.com
Категории
Размери49 x 36 cm
ТипДвумерен
За възрастНад 9 години
Размери на кутията35.00 / 25.50 / 5.00 cm
Тегло0.200 kg
EAN8005125350377
За Clementoni
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат „дядото на италианските игри“. И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания „Clementoni“ – днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо – за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. „Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея“, разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра – „La Tombola della Canzone” (в букв. превод “Бинго песен”). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката “Clementoni”. Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години „La Tombola della Canzone” бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. „След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията“, споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса – „Clementoni“ започва да произвежда образователни игри. „Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта“, казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на „Superkid“ – първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта „Superkid“ в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от „Clementoni“ създават и серията „Clemmy-My Soft World“ – иновативни детски конструктори с меки фигури.
За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, „Clementoni“ разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на „Clementoni“ са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. „Clementoni“ участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг.

Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, „играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни“. Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".
Рейтинг
За да оцените пъзела "Амстердам", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Други интересни предложения
Лондон -
Лондон
Trefl
Цена:  12.99 лв.
Фонтанът на Нептун, Гданкс -
Фонтанът на Нептун, Гданкс
Castorland
Цена:  10.90 лв.
Краков, Полша -
Краков, Полша
Castorland
Цена:  14.90 лв.
Колизеумът в Рим -
Колизеумът в Рим
Trefl
Цена:  13.49 лв.
Кулите Петронас, Малайзия -
Кулите Петронас, Малайзия
Trefl
Цена:  21.99 лв.
Айфеловата кула -
Айфеловата кула
Trefl
Цена:  12.99 лв.
Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този пъзел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пъзела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.

Амстердам

Пъзел от 500 части
Цена:  11.50 лв.
Продукт#226449
ВидПъзел
НаличностДа, на склад при доставчик
Физически е наличен при доставчик на store.bg
Производител
Официален сайт на Clementoniwww.clementoni.com
Категории
Размери49 x 36 cm
ТипДвумерен
За възрастНад 9 години
Размери на кутията35.00 / 25.50 / 5.00 cm
Тегло0.200 kg
EAN8005125350377
Още снимки на този пъзел
Кутия на пъзела
За Clementoni
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат „дядото на италианските игри“. И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания „Clementoni“ – днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо – за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. „Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея“, разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра – „La Tombola della Canzone” (в букв. превод “Бинго песен”). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката “Clementoni”. Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години „La Tombola della Canzone” бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. „След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията“, споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса – „Clementoni“ започва да произвежда образователни игри. „Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта“, казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на „Superkid“ – първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта „Superkid“ в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от „Clementoni“ създават и серията „Clemmy-My Soft World“ – иновативни детски конструктори с меки фигури.
За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, „Clementoni“ разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на „Clementoni“ са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. „Clementoni“ участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг.

Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, „играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни“. Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".
Назад
Златно бижу
Крис Ортега
Безплатна доставка за София, 2.90 за провинцията!
1000 ученически раници
Спечели уред за кисело мляко Yumii
Виртуална реалност с Beology