store.bg - бързо, лесно и удобно
Начало   Пъзели    Clementoni  
store.bg - бързо, лесно и удобно!
Грижа за клиента   |   За контакти
Начало   Пъзели    Clementoni    Ню Йорк
Търсене
Според модела
Размери пъзели
Още снимки на този пъзел
Кутия на пъзела
 

Ню Йорк



Пъзел от 3000 части

 
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Можеш да заплатиш поръчаните продукти в брой при доставката.
Всички продукти се изпращат с възможност за преглед преди плащане.
За цена и срок на доставка до твоя адрес кликни тук.
Продукт#245774
ВидПъзел
Наличност
Производител
Официален сайт на Clementoniwww.clementoni.com
Категории
Размери118.4 x 84.5 cm
ТипДвумерен
За възрастНад 12 години
Алтернативни предложения
Светлините на Ню Йорк - панорама - От колекцията "Premium Quality" - пъзел
Светлините на Ню Йорк - панорама
От колекцията "Premium Quality"

Schmidt
Пъзел от 1000 части 
Размери: 69.3 x 49.3 cm
Цена:  23.90 лв.
Мостът Голдън Грейт, Сан Франциско - От колекцията "Premium Quality" - пъзел
Мостът Голдън Грейт, Сан Франциско
От колекцията "Premium Quality"

Schmidt
Пъзел от 1000 части 
Размери: 69.3 x 49.3 cm
Цена:  23.90 лв.
Мостът Голдън Гейт - Колекция "Sights" - пъзел
Мостът Голдън Гейт
Колекция "Sights"

Heye
Пъзел от 1000 части 
Размери: 32.6 x 94.5 cm
Цена:  19.60 лв.
Тауър Бридж - панорама - Колекция "Sights" - пъзел
Тауър Бридж - панорама
Колекция "Sights"

Heye
Пъзел от 1000 части 
Размери: 94.5 x 32.6 cm
Цена:  16.40 лв.
Бруклинският мост - панорама - пъзел
Бруклинският мост - панорама
Anatolian
Пъзел от 1000 части 
Размери: 96 x 33 cm
Цена:  24.90 лв.
Ню Йорк - панорама - пъзел
Ню Йорк - панорама
Clementoni
Пъзел от 1000 части 
Размери: 98 x 33 cm
Цена:  16.30 лв.
Мостовете над Вълтава в Прага - пъзел
Мостовете над Вълтава в Прага
Castorland
Пъзел от 500 части 
Размери: 47 x 33 cm
Цена:  10.90 лв.
Мостовете над Вълтава в Прага - пъзел
Мостовете над Вълтава в Прага
Castorland
Пъзел от 4000 части 
Размери: 138 х 68 cm
Цена:  44.90 лв.
Тауър Бридж - пъзел
Тауър Бридж
Clementoni
Пъзел от 3000 части 
Размери: 114,3 x 82,6 cm
Цена:  28.90 лв.
Старият Ню Йорк - В сянката на големия мост - Дюсан Кадлец (Dusan Kadlec) - пъзел
Старият Ню Йорк - В сянката на големия мост
Дюсан Кадлец (Dusan Kadlec)

Wentworth
Пъзел от 40 части 
Размери: 12 x 8.2 cm
Цена:  19.99 лв.
За Clementoni
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат "дядото на италианските игри". И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания "Clementoni" - днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо - за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. "Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея", разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра - "La Tombola della Canzone" (в букв. превод "Бинго песен"). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката "Clementoni". Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години "La Tombola della Canzone" бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. "След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията", споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса - "Clementoni" започва да произвежда образователни игри. "Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта", казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на "Superkid" - първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта "Superkid" в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от "Clementoni" създават и серията "Clemmy-My Soft World" - иновативни детски конструктори с меки фигури. За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, "Clementoni" разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на "Clementoni" са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. "Clementoni" участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг. Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, "играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни". Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".
Рейтинг
За да оцените пъзела "Ню Йорк", изберете цифрата отговаряща на Вашата оценка по десетобалната система:



1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

Мнения на посетители
 

Ако искате да сте първият дал мнение за този пъзел, направете го сега!

Вашето име:
Тип:
e-mail:
Мнение:
 
Важна информация!
Мненията, които най-добре описват пъзела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видите всички останали мнения, моля натиснете бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.
Закупилите този пъзел, купуват също
Езерото Мисурина, Италия - пъзел
Езерото Мисурина, Италия
Castorland
Пъзел от 3000 части 
Размери: 92 х 68 cm
Цена:  26.40 лв.

Ню Йорк

Пъзел от 3000 части
Внимание!
Продуктът е спрян от продажба и не се очакват нови наличности в близко бъдеще.
Продукт#245774
ВидПъзел
Наличност
Производител
Официален сайт на Clementoniwww.clementoni.com
Категории
Размери118.4 x 84.5 cm
ТипДвумерен
За възрастНад 12 години
Още снимки на този пъзел
Кутия на пъзела
Алтернативни предложения
Светлините на Ню Йорк - панорама
От колекцията "Premium Quality"
Цена:  23.90 лв.
Мостът Голдън Грейт, Сан Франциско
От колекцията "Premium Quality"
Цена:  23.90 лв.
Мостът Голдън Гейт
Колекция "Sights"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Продуктът е представен с видео материали
Цена:  19.60 лв.
Тауър Бридж - панорама
Колекция "Sights"
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  16.40 лв.
Бруклинският мост - панорама
Възможна е експресна доставка само за 4 часа в рамките на София, в работни дни от 10:00 до 20:00 часа.
Цена:  24.90 лв.
Ню Йорк - панорама
Цена:  16.30 лв.
Мостовете над Вълтава в Прага
Цена:  10.90 лв.
Мостовете над Вълтава в Прага
Цена:  44.90 лв.
Тауър Бридж
Цена:  28.90 лв.
Старият Ню Йорк - В сянката на големия мост
Дюсан Кадлец (Dusan Kadlec)
Цена:  19.99 лв.
За Clementoni
"Играта е сериозно нещо. Никога не трябва да спираме да играем, дори когато сме пораснали", казва италианецът Марио Клементони. Днес мнозина го наричат "дядото на италианските игри". И съвсем основателно. Минали са над 50 години от момента, в който Марио създава компания "Clementoni" - днес един от водещите световни лидери в производството на образователни игри.

Успехът се появява още със създаването на компанията. Годината е 1963, а 20-годишният Марио Клементони стартира собствен бизнес. По това време в Италия се провежда и Музикалният фестивал Санремо - за едни важно събитие, за други просто шумно мероприятие, а за Марио голямата причина, довела до успеха на бизнеса му. "Тогава се опитвах да измисля продукти, които ще бъдат иновативни в сектора на традиционните игри. Сетих се за песните от музикалния фестивал, замислих се за това как ще останат популярни в продължение на години и ми хрумна една идея", разказва Клементони. И още същата година италианецът пуска първата по рода си игра - "La Tombola della Canzone" (в букв. превод "Бинго песен"). Тя се състои от пианола или така нареченото механично пиано с ролка перфохартия. Когато някой от участниците натисне копчето за старт, пианолата започва да изпълнява песен, благодарение на предварително напечатаната информация на перфохартията. Участникът, който е на ред, трябва да познае заглавието на песента и да покрие съответния квадрат на картата. Освен първа по рода си, тази игра е и първият пуснат на пазара продукт с марката "Clementoni". Но въпреки непознатите правила и липсата на популярност на производителя, играта се приема изключително добре и постига успех в цялата страна.

В следващите няколко години "La Tombola della Canzone" бързо изстрелва бизнеса на Клементони към челните места. В началото Марио започва с много малко хора, като всичко се произвежда на ръка в един гараж в градчето Реканати. Само три години по-късно италианецът закупува малка сграда в градчето и премества бизнеса си. "След още три години започнах изграждането на фабриката, която сега е седалището на компанията", споделя Марио Клементони. В края на 60-те се случва и още едно важно нещо за бизнеса - "Clementoni" започва да произвежда образователни игри. "Когато стартирах бизнеса си, се концентрирах основно върху колективни игри, вдъхновени от известни личности или телевизионни програми. Помислих си, че ученето никога не трябва да е принудително, защото така става по-трудно за децата и трябва да се измисли най-добрия възможен начин да не е така. А какво по-хубаво има за децата от играта", казва Клементони. Именно тези мисли, вдъхновяват италианеца за появата на "Superkid" - първата електронна образователна игра и една истинска революция в интерактивното обучение, която съществува и до днес. Разбира се, с течение на времето е разработена и подобрена, като успоредно с това нейната популярност продължава да нараства.

След появата на играта "Superkid" в края на 60-те, компанията непрестанно разширява продуктовата си гама. Днес създава игри за всички възрасти и предлага богат асортимент от продукти. Сред тях са игри и играчки с образователни функции, със светлинни и звукови ефекти, подходящи за най-малките, кубчета и пъзели, както за деца, така и за възрастни. Ръководени от света на игрите, от "Clementoni" създават и серията "Clemmy-My Soft World" - иновативни детски конструктори с меки фигури. За създаването на всеки от продуктите си компанията обръща изключително внимание на научните изследвания и иновациите. Своите игри и технологии, "Clementoni" разработва с помощта и съветите на експерти, техници, психолози и педагози от цял свят. Непрекъснато разширяване, изследвания и развитие на нови игри са сред най-важните фокуси. Проверките за контрол на качеството се извършват пряко от фабриката с подкрепата на най-високо квалифицирани италиански лаборатории и забележителни международни консултанти.

Именно със своите иновативност и отдаденост компанията се нарежда до водещите световни производители. Игрите на "Clementoni" са преведени на 16 езика и се разпространяват в над 56 страни, сред които Германия, Испания и Франция. "Clementoni" участва и в значими международни търговски изложения, сред които панаирите за играчки в Нюрнберг, Париж и Хонг Конг. Редом с успехите си през годините италианският производител успява да докаже колко необходима всъщност е играта. Както казва основателят на компанията, "играта е важна за всички ни, тя съпътства целия ни живот и е от основно значение за развитието на интелекта ни". Тази основополагаща идея остава непроменена в над 50-годишната история на "Clementoni".
Назад
Намаление на хиляди книги
Garnier Hyaluronic Aloe Jelly