 
    |  | 

| В момента този пъзел не може да бъде доставен. | ||
|  Основни параметри:  | ||
| Продукт | #277-323 | |
| Вид | Пъзел | |
| Наличност | ||
| Производител | Headu | |
| Официален сайт на Headu | www.headu.com » | |
| Категории | ||
| За възраст | От 2 години до 5 години | |
| Не е безопасен за | Деца под 3 години, без възрастен | |
| Тип | Двумерен | |
 
 
 | 
 |  | ЖивотниКомплект 13 образователни пъзелаПъзел от 36 части  Доставка:  
  Основни параметри:  
 
 | |||||||||||||||||||||||||||||||
| 
 |  | 
 | ||||||||||||||
|  |  |  | ||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
| 
 |  | 
 | ||||||||||||||
|  |  |  | ||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
| 
 |  | |||||||||||||||
 Рейтинг: 9.00 / 3 гласа
 Рейтинг: 9.00 / 3 гласа 
|  За да оцениш пъзела "Животни", избери цифрата отговаряща на твоята оценка по десетобалната система:  | 
| Ако искаш да си първият дал мнение за този пъзел, направи го сега! | Важна информация!Мненията, които най-добре описват пъзела, ще бъдат видими при всяко посещение на страницата. За да видиш всички останали мнения, натисни бутона "Покажи всички мнения". Без предупреждение ще бъдат изтривани коментари с обидно, расистко, клеветническо или друго съдържание, което нарушава добрия тон.  | 
| 
 |  | 
 | ||||||||||||||
|  |  |  | ||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
| 
 |  | 
 | ||||||||||||||
|  |  |  | ||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
| 
 |  | 
 | ||||||||||||||
|  |  |  | ||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
|  | ||||||||||||||||
| 
 |  | 
 | ||||||||||||||
|  | © 1999 - 2024 store.bg всички права запазени - Общи условия | Политика за личните данни  Използваните в представянето на пъзела "Животни - Комплект 13 образователни пъзела" текстови, графични и други материали са собственост на носителите на авторските им права. Всяко копиране и репродуциране на информация, представена в този сайт, е равносилно на безусловно приемане на общите условия и определените в тях лицензни условия за ползване. | 
