Детският пъзел от Puedo е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Той се състои от 10 меки, едри елемента и представлява оранжев динозавър. Частите на пъзела са изработени от EVA пяна, което го прави безопасен за малчуганите по време на игра. Пъзелът е с размери 19.5 x 29.7 cm. ... |
|
Детският пъзел от Puedo е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Той е мек и приятен на допир, което го прави безопасен за децата. Комплектът се състои от 29 пъзелови елемента и 30 букви. Детето трябва да нареди пъзелите и да постави всички букви в правилите за тях места, като по този начин ще научи българската азбука. ... |
|
Комплектът пъзели от серията "Моят първи пъзел" на "Ravensburger" се състои от 4 пъзела с по 2, 4, 6 и 8 едри елемента. Всеки от пъзелите е с размери 21 x 15 cm. ... |
|
Детският пъзел от Puedo е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Той се състои от 12 меки елемента и изобразява град с къщички. Частите на пъзела са изработени от EVA пяна, което го прави безопасен за малчуганите по време на игра. Пъзелът е с размери 16 x 11 cm. ... |
|
Детският пъзел от Puedo е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Той се състои от 10 меки елемента тип клечки и представлява хипопотамче. Частите на пъзела се редят в рамка и са изработени от EVA пяна, което го прави безопасен за малчуганите по време на игра. Пъзелът е с размери 23 x 16 cm. ... |
|
|
|
|
Книжката е предназначена за най-малките деца. Приобщаването на малчуганите към тази кратко разказана приказка минава през забавното занимание - да подредят пъзела с илюстрацията на всяка страница. Книжката съдържа 6 пъзела. ... |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Насладете се на красивата картина от пъзела на WoodMix Puzzles. Той се състои от 200 дървени части, с които може да подредите исландски мак. Те могат да се съхранят в кутия със заключващ се механизъм. Частите имат дебелина от 0.3 cm. Уникалната им форма вдига трудността на подреждането на пъзела. Тази дейност спомага за подобряването на когнитивните умения, креативността и логическо мислене. Размерите на пъзела са 30 х 30 cm. ... |
|
|
|