Сортерът е част от серията Зайчето Питър , където ще откриете още продукти по темата. ... Запознайте вашето дете с приятелите на зайчето Питър със сортера от Rainbow Designs . Той е изработен от дърво, боядисано с безвредни бои на водна основа и съдържа 5 части тип фигурки. Срещнете малчугана с Питър, гъската Джемайма, жабокът Джереми Фишър, мис Тиги Уинкъл и зайчето Бенджамин. Фигурките са с размери, подходящи за хващане от малките ръчички и с тях може да се играе индивидуално. Комплектът ще спомага за концентрацията на децата и развива умения като намиране на съответствие, усет за форма и разпознаване на цветове. ... |
|
|
|
Комплектът от Cayro е подходящ за деца над 3-годишна възраст. Той се състои от 4 пъзела с растяща сложност - 6, 9, 12 и 16 части. На тях са изобразени животни. Пъзеловите елементи са с размери, съобразени с малките детски ръчички. Комплектът е по дизайн на Fisher Price . ... |
|
Открий за какво си създаден и научи какво се крие в другите хора. Представете си, че ви бива връчено ръководство за употреба на живота ви, което съдържа насоки как да живеете в пълно съответствие с онова, което сте. Хюман дизайн предлага уникална карта на вашия генетичен дизайн с подробна информация за съзнателните и несъзнателните аспекти на самите вас. В помощта на прости инструменти той ви насочва към откриване на собствената ви истина. Казано по-просто, Хюман дизайн ще ви помогне да откриете как да подобрите качеството на живота си по прост, но изключително ефективен начин; да вземете правилните за вас решения, което ... |
|
Нова книга от един от най-великите мислители на света! Нови отговори на големите въпроси на живота. ... Във "Великият дизайн" авторите обясняват, че според квантовата теория Вселената няма само едно съществуване и история, а напротив - всички възможни истории на Вселената съществуват едновременно. Когато се приложи към цялата Вселена, тази концепция подлага под въпрос идеята за причина и следствие. Но според подхода "отгоре надолу" към космологията, описан от Стивън Хокинг и Ленард Млодинов , фактът, че миналото няма точно определена форма означава, че ние създаваме историята, като я наблюдаваме, а ... |
|
Комуникативни и композиционни парадигми на традиционните и модерните типографски стилове. ... Изданието е посветено на дизайна на книгата, на елементите, пространствата и принципите на композицията на най-старата медия. Акцентът е върху типографията, видяна през комплексния анализ на микро и макротипографията, както и през начина ѝ на употреба върху корици, разтвори, титулни страници, различни типове текстове и продукти. Симетричните, хармонични, балансирани класически построения и конвенцията в типографията на книгата от зората на книгопечатането до наши дни, от една страна, а от друга - визуалните експерименти на ... |
|
Книгата "Дизайн мениджмънт" е отговор на необходимостта в съвременния икономически живот дизайнът да бъде разглеждан като значим икономически ресурс за решаване на редица управленски проблеми. Предназначена е за студентите от специалност "Интелектуална собственост", които изучават дисциплините "Промишлен дизайн" в бакалавърска степен на обучение и "Проучвания в дизайна" в магистърска степен на обучение, както и за професионалисти в различни области на изкуството и сфери на бизнеса, занимаващи се с дизайн. В книгата дизайн мениджмънт е представен като мениджмънт на творчески, ... |
|
Прави всичко по-лесно. ... Поемете по пътя към невероятните уеб дизайни и приятни за потребителите сайтове. Готови сте да изграждате най-страхотните високофункционални уеб сайтове? Този наръчник е пълен с процеси, съвети и техники, които ще ви разкрият как. Ще добиете нови умения, докато се учите да планирате, произвеждате и управлявате уеб страници на бизнес ниво. След това ще издигнете вашия сайт до нови висини, като го свържете с профили в социалните медии и го оптимизирате за таблети. В книгата ще откриете информация за: начало на уеб дизайна - научете за целия производствен процес и ролите и отговорностите на ... |
|
"Нашето общество е потребителско" Бауман, 1999 . Така най-синтезирано бихме могли да определим съвременния етап от човешкото развитие. И в случая не става дума толкова за придобиването и натрупването на материални блага, колкото за изживяванията и усещанията на потребителите в процеса на потребление. ... |
|
Обект на книгата е маскировката, с нейните основни характеристики - защитни и маскиращи тонове. Анализират се ефективността на традиционните ловни и търговски (модни) десени с маскировъчни и камуфлажни качества, както и принципите и практическите примери за видове и способи на маскировка в животинския свят. Разглеждат се принципите на камуфлажния дизайн и концепциите и методите при проектиране на камуфлажни десени. ... |
|
Култура и функционалност на онлайн комуникацията. ... Глобализацията и дигитализацията дават метаперспектива на визуалните дейности и тя е свързана с универсалната релевантност на дизайна. Дизайнът на второто десетилетие на ХХІ век е преобладаващо двуизмерен, лаконичен, ясен, лесен за употреба, той е богат на контрасти, но беден на детайли и контент-центричен. Екстремно лаконичните проекти с чисти линии и гарантирана функционалност фаворизират информацията и структурата, така благоприятстват ползваемостта и работят за комуникационния успех на медиите онлайн. Основният принцип на уеб пространството - интерактивността и ... |
|
Книгата е предназначена основно за студентите от специалност "Интелектуална собственост," както и за другите специалности в "УНСС", изучаващи дисциплините "Интелектуална собственост", "Управление на нематериалните активи", "Маркетинг на интелектуални продукти", "Търговия с интелектуални продукти" и "Индустриална собственост". Целта на изданието е да представи в системен вид същността, основните характеристики и механизми на закрила на един от най-интересните обекти на интелектуалната собственост - промишления дизайн. В изложението са изведени ... |