|
|
|
|
|
|
Следват резултати с по-слабо съвпадение на търсеното: |
|
|
|
|
От автора на "Деликатност", "Шарлот", "Спомените". ... "Нашите раздели" е историята на една неосъществена докрай любов. Фриц и Алис се обичат и се разделят. Отново се събират и отново се разделят. И така няколко пъти. Причините? Родителите, ревността, измяната, случайността... Разделят се, но въпреки всичко любовта им оцелява. Любовта им надживява разделите. В романа се появяват още: приятелите им с емблематичните имена Пол и Виржини, Ирис - писателката, временна жена на Фриц, Селин - издателката, временна любовница на Фриц, един мъж в траур, един куфар с непродадени вратовръзки, ... |
|
Това е историята на писател, изпаднал в творческа криза и решил да пише за първия човек, когото срещне на улицата. Попада на осемдесетгодишната Мадлен Трико, чийто живот ще опише, както и живота на семейството ѝ - семейство Мартен. Мадлен е имала любов с Ив, който обаче по мистериозни причини заминава за САЩ, а тя среща Рене, за когото се омъжва. Двамата имат две дъщери: Валери и Стефани, които не се разбират. Стефани живее в чужбина, Валери е омъжена за Патрик, от когото има две деца - Жереми, апатичен тийнейджър, и потайната Лола. И двамата претърпяват развитие. От някои намеци се разбира, че въпросният писател в ... |
|
За да оцелее, вестник Милениум отчаяно се нуждае от финансова инжекция. За да спаси вестника, журналистът Микаел Блумквист отчаяно се нуждае от история. И тя се появява късно една вечер след телефонно обаждане. В нея са замесени американската Агенция по националната сигурност, американската компютърна компания Солифон и руската мафия в противоборство с шведския топизследовател Франс Балдер, разработил алгоритъм за създаване на изкуствен интелект, малкия му син аутист Аугуст, момче с изключителни дарби, служителите от шведската полиция Ян Бублански и Соня Мудиг, специалистът по ИТ-сигурност Ед Нийдъм, младоците от ... |
|
От автора на "Деликатност", "Спомените", "Шарлот", "Нашите раздели", "Загадката Анри Пик". Психологически трилър, който едновременно тревожи и очарова. Матилда е гимназиална учителка по френски, обича професията си, обожава Флобер и е влюбена в Етиен. Когато той я напуска малко преди да се оженят, светът ѝ рухва. Тогава сестра ѝ Агата, която живее със съпруга си Фредерик и дъщеричката им Лили, я приема в дома си. Следва период, през който отношенията между сестрите се развиват в непредвидима посока. Съжителството в този тесен семеен кръг става все по- ... |
|
Залезът на Запада се разгръща пред очите ни, и то точно когато смятахме, че сме достигнали цивилизационни висоти. Как стигнахме дотук? И по-важното - какво да направим днес, за да спасим своето утре? Вече е късно, вероятно твърде късно, да се върви в друга посока и никой не знае какво ще произлезе от сблъсъка между политически коректното мислене и реалността. И все пак трябва да продължим да живеем: да живеем в упадъка на Европа; да живеем с увереността, че утрешният ден ще бъде по-лош от днешния; да живеем със съзнанието, че дните на западната цивилизация, каквато я познаваме, са преброени. Как да изградим живота си? ... |
|
Клер Лидман е мъртва от четиринайсет години, но съпругът ѝ Самюел отказва да го приеме. И когато вижда жена на снимка, която прилича поразително на нея, той моли Ханс Реке и Микаела Варгас за помощ. Те са скептични, ала скоро откриват улики, които подсказват, че това наистина може да е Клер. Разследването ги връща назад във времето към финансовата криза от 90 -те и битката на олигарсите срещу КГБ. Ханс се сблъсква с болезнени спомени от миналото и осъзнава, че трябва отново да се изправи срещу стария си враг Габор Моровия. Междувременно Микаела е тормозена непрекъснато от престъпния си брат Лукас и тревогите се ... |
|
Защо да четем Фройд , пита ни д-р Иерохам в пролога към тези текстове, събрали над 15 години писане, но всъщност много повече десетилетия работа? А ако смятаме, че трябва да го четем, то как да го четем? Четенето винаги е встъпване в отношение, то предполага търсене на среща. Нека сравним четенето на Фройд с търсене на среща с един герой, нека наречем Фройд наш герой, нека сравним всичко това с драма(тичен) процес - тоест в крайна сметка с терапията на психичните състояния, предлага ни д-р Иерохам. Този драма(тичен) процес според него можем да наричаме още сценичен и преживелищен. А трябва ли да почитаме Фройд? Когато ... |