Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... "Най-доброто представяне на една книга е от нейния автор. Защото той е родил и отгледал в съзнанието си всеки образ в нея и пишейки всяка буква, е мислел за своя читател. Ето как започва книгата на Олга Николова: "Ако това е учебно помагало, каквото искам да бъде, то в най-добрия случай това би било помагалото, което ми липсваше на мен, когато бях на 17. Тази книга е своего рода антология на текстове и образи от цял свят. Пишещият на български трябва да е стъпил здраво на българския език и култура, но с ясното съзнание, че всички цивилизационни достояния ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... В този учебник ще разгледаме един от най-важните философски въпроси и понятия. Ще се запознаем с нови области, които стоят в основата на философията. Логиката ще ни покаже как да анализираме и оценяваме аргументи, а с помощта на епистемологията ще разгледаме какво и как знаем. Накрая ще разгледаме философията на правото и политическата философия. Учебната система по философия за 10. клас на издателство "Педагог 6" се състои от: учебник работни листове Изброените компоненти от учебната система се продават поотделно. За да закупите някой от ... |
|
Роман от спомени. ... Със своеобразно заклинание Левчев завършва автобиографичната си книга "Ти си следващият": "Ако имам дни, ще трябва да отговоря на още някои въпроси в един бъдещ роман". Ето го и изпълненото обещание, ето романа от спомени, в който са посветени немалко страници на невероятната Ванга , на разбулването на митовете около Людмила Живкова, на Софийските писателски срещи. И разбира се, на "срутването на системата"."Панихида за мъртвото време" не е просто мемоарна книга на една голяма личност - тя е личната изповед на поета и човека Любомир Левчев . Авторът ни връща ... |
|
"Една заслуга искам да ми отдадете и тя е следната. Като се върна при Господа, да мога да му кажа: "Господи, аз научих хората как трябва да си прощават. Не само ги научих да си прощават тъй, както се следва, но им дадох един пример и по форма, и по същество. Сега вече, Господи, можеш да слезеш на Земята - те научиха това изкуство. Че го научиха, ще познаеш по това, че като слезеш втори път на Земята, няма вече да те разпънат.""Добрият ученик е този, който най-много за един час може да превърне обидата в приятно чувство или да я заличи от сърцето си." Учителя ... |
|
Примери, казуси и задачи. ... В учебното помагало "Управление на качеството" са разработени проблемите, свързани с научните, икономическите и технико-икономическите аспекти на качеството. То е предназначено за студентите от икономическите специалности в бакалавърска и магистърска степен на обучение, изучаващи дисциплината "Управление на качеството". Целта на представеното учебно помагало е да даде необходимите за дейността на бъдещите специалисти теоретични знания и практически умения в областта на управление на качеството на продукти, процеси и услуги. ... |
|
Изданието е съвместимо с настоящата учебна програма. ... "Учебната програма по този учебен предмет е доразвита във формиращите аспекти на обучението по родинознание. В нея водещите идеи при опознаването на заобикалящата детето действителност се свързват с изграждане на ценности като: родолюбие, уважение към бита, културата и традициите на народа ни, почит към нравствени добродетели и героизма на предците, зачитане на правилата. В голяма степен акцентите в новата програма са застъпени още в нашия учебник по околен свят, но за по-голяма категоричност сме доразвили някои от тях." От авторите Учебникът включва: ... |
|
Лекции пред членове на Антропософското общество. Книгата Педагогическата практика от гледната точка на духовно-научното човекознание на Рудолф Щайнер представлява лекционен цикъл, на който са присъствали около осемдесет швейцарски учители и учителки, тринадесет педагози от чужбина и петнадесет заинтересовани родители. Изнесен е в Дорнах, Швейцария от 15 до 22 април 1923 г., в импровизираната зала на дърводелната работилница, непосредствено до опожарения три месеца и половина преди това Първи Гьотеанум. Лекциите са един вид продължение на основополагащия цикъл Общото човекознание като основа на педагогиката, Събрани ... |
|
Том 14 от поредицата Актуални проблеми на трудовото и осигурителното право на УИ Св. Климент Охридски под съставителството на Нина Гевренова , Атлиана Милева, Цвета Попова. ... |
|
Независимо дали ни харесва, или не, изкуственият интелект нахлува в живота ни като буря. Някои са развълнувани от новите възможности, които тази мощна технология предлага. Други се страхуват за работните си места. Хората в бизнеса са объркани от шумотевицата около изкуствения интелект и се притесняват да не загубят конкурентните си предимства. Целта на книгата е да представи максимално компактно и опростено същността на съвременния изкуствен интелект. Тя се постига чрез дефиниране на технологията, представяне на основните ѝ методи, разясняване на принципите и на действие и илюстриране на огромните и възможности за ... |
|
Актуалността на стратегическото управление на човешките ресурси се обуславя от необходимостта от интегрирането на човешките ресурси към стратегията на предприятието. То е насочено към постигането на оптимално равновесие между високата икономическа ефективност на бизнеса и съответната мотивация на работещите в търговската фирма. ... |
|
Открийте своята идентичност! Тази книга ще промени представите ви за Европа, в която живеем, ще вложи нов смисъл в понятието Стария континент и ще преобърне разбиранията Ви за конфликтните зони. Основните акценти в нея са абсурдното противопоставяне между християнство и исляма, опасната за бъдещето на континента манипулация на етническа и религиозна основа и очертаващата се трансформация на национални и етнически идентичности в резултат от безпрецедентното застаряване на европейското население, нарастващата имиграция и липсата на граници."Книгата е актуална, привлекателна със своето съдържание и ценна за ... |
|
В книгата са изследвани материалноправните и процесуалноправните предпоставки на исковете за обезщетяване на вреди, причинени от Европейския съюз и от държавите членки. Извъндоговорната отговорност на Европейския съюз и тази на държавите членки са разгледани паралелно, като е направен опит за съпоставка на двата режима с оглед на различните цели, които те преследват. Последиците от ангажирането на извъндоговорната отговорност на държавите членки са анализирани в светлината на възможностите за пряка защита на нарушеното субективно материално право чрез принципите на прилагане на правото на ЕС. Проследени са новите ... |